Afgelopen week was het zover.
De activiteiten i.v.m. 6+ arrangement gingen van start. Alle kinderen van de Valentijnschool gaan vanaf deze week extra leuke activiteiten onder schooltijd doen. Zo gaan de groepen 1 en 2 onder andere: dansen, knutselen, bewegen, judoën en activiteiten in de bieb doen. Ook zijn er groepjes kinderen die les krijgen van circus Rotjeknor!
De groepen 3 t/m 8 krijgen vakken als drama, muziek, beeldende vorming en dans. De danslessen worden zelfs in het Prinsestheater gegeven!
Naast deze activiteiten krijgen de groepen 3 t/m 8 ook nog een extra uur gym in de week.
Op dinsdag en donderdag blijven alle kinderen over en krijgen zij een lunchpakket van school.
Dankzij de hulp van heel veel overblijfmoeders kan het overblijven voor de hele school gerealiseerd worden. Via deze site houden we u op de hoogte van alle activiteiten.

Klik hier voor meer foto’s