Beste ouders,

Hieronder het bericht vanuit ons bestuur aan de scholen:

De RVKO houdt zich ook na de persconferentie van vanmiddag gewoon aan de RIVM richtlijnen. Dit betekent dat kinderen en personeel tot eventueel nader bericht gewoon naar school gaan.

Voor het personeel geldt:
Blijf thuis met verkoudheidsklachten, kortademigheid en koorts of wanneer gezinsleden deze klachten vertonen.

Kinderen die verkoudheidsklachten, neusloop, koorts hebben of kortademig zijn, blijven thuis. Ook medisch kwetsbare kinderen blijven thuis.

Medisch kwetsbare ouders houden hun kinderen ook thuis om te voorkomen, dat de kinderen onverhoopt de ziekte aan hun ouders overdragen.

Verdere richtlijnen voor de Dolfijn en Valentijnschool zijn:
De ouders van de peuters en de groepen 1 en 2 brengen de kinderen naar de klasdeur. De overige ouders brengen de kinderen tot de schoolingang en zij gaan niet de school naar binnen als dit niet nadrukkelijk nodig is om overdracht via volwassenen zoveel mogelijk te voorkomen. De ouders van de groepen 1 en 2 halen de kinderen op via het hek op het binnenplein.
Er zullen voorlopig geen  ouderactivteiten / koffie-inloop georganiseerd worden.

De extra activiteiten buiten de school zoals bijvoorbeeld museumbezoeken en schoolvoetbal zullen voorlopig niet doorgaan.

Afhankelijk van het aantal leraren met klachten zal het niet altijd mogelijk zijn alle kinderen op te vangen. Zo mogelijk wordt dit tijdig aan de ouders gemeld.

We houden contact en staan open voor vragen en/of opmerkingen.