De groepen 6 zijn naar het Natuurhistorisch Museum geweest voor de les ‘Hap, slik, weg’. Tijdens deze les werden de verschillende tanden en kiezen van planten-, vlees- en alleseters benoemd.
De kinderen werden in groepjes verdeeld en mochten door het hele museum lopen om de opdrachten te maken die in hun werkboekje stonden. We kwamen allerlei interessante dingen tegen! Het skelet van een giraffe wachtte ons op in de ontvangsthal en we konden ook de resten van een olifant bewonderen! Zo was er nog veel meer te zien en te ontdekken in het museum.

Het was een hele interessante les en we hebben veel geleerd! Alle kinderen vonden het jammer dat we na 1,5 uur weer terug naar school moesten. Als je een Rotterdampas hebt, mag je gratis naar het museum, dus misschien is dit een leuke tip voor in het weekend!

Klik hier voor meer foto’s van 6b

en klik hier voor de foto’s van 6c