Lieve Decorum Plants, Wij zijn super blij met de planten. Ze geven zuurstof in de klas. In elke klas staan 6 planten! Alle juffen en meesters en kinderen zijn blij met de planten. We kunnen beter nadenken. Als we van school komen, denken we: ‘Wat was het leuk op school!’ Als we binnen komen in de klas, denken we: ‘Wat is het leuk op school!’ En dan kunnen we goed beginnen met de les. Dank u wel, met heel mijn hart!

Groetjes,

Jurnalia, groep 5A

Bedankt voor de planten! Bedankt voor de planten in de klas, onze school is er heel blij mee! Met de planten in de klas hebben we meer voordelen: We kunnen beter nadenken, we hebben meer groen in de klas, minder vieze luchtjes en meer zuurstof in de klas.

De school en ik zijn heel blij met de planten. Het is al fijn op school, maar met de planten die we hebben gekregen, ben ik nog blijer. En volgens mij is de school er ook heel erg blij mee. En we bedanken juf Eveline en haar man Marc ook erg. Groetjes,

Cacharell, groep 5A