De tweede periode van de 6+ periode werd afgesloten met ontzettende leuke presentaties! Zo hadden de groepen 6,7 en 8 toegewerkt naar een presentatie met als titel: Siebe Schaap wil ook een mensje. Dit ging over een schaap wat graag een mensje als ‘huisdier’ wilde. Eigenlijk een soort omgekeerde wereld. Bij alle 6+ activiteiten hadden de kinderen iets gedaan wat met dit thema te maken had. Er werd volop gedanst, muziek gemaakt, gezongen en gerapt, toneelgespeeld. Bij handvaardigheid hadden ze de attributen gemaakt zoals het hokje met een mensje erin en de kleding voor de dansers, bij beeldende vorming posters gemaakt mbv verschillende technieken en bij ict hadden ze een animatiefilmpje gemaakt.

Bij de groepen 1 en 2 stond op dinsdag het thema Sesamstraat met Bert en Ernie centraal. Ook hier stonden alle activiteiten in het teken van dit thema. De groepen 1 en 2 van de donderdag hebben het thema ‘Voorjaar’ uitgebreid aan bod laten komen, evenals de groepen 3,4 en 5. De kinderen hadden zelf het decor gemaakt, evenals de handpoppen. De foto’s geven een goed beeld van alles wat de kinderen gedaan hebben!

Er waren ook veel ouders om te kijken wat hun kinderen de afgelopen 13 weken geleerd hebben.

Heel erg bedankt voor uw komst! Dat maakt het voor de kinderen altijd extra leuk

Klik hier voor de foto’s van 15-03-2012

Klik hier voor de foto’s van 17-03-2012