Rekenpiet op Valentijnschool!

Samen met Sinterklaas kwam een wel heel bijzondere Piet op 5 december naar de Valentijnschool. Het was de Rekenpiet, die natuurlijk niets anders doet dan rekenen. Hij kwam speciaal voor het rekencircuit van de groepen 3 en 4: sjoelen met chocolademunten, bingo met pepernoten en een Spaans Zonnespel. Hij merkte dat er erg goed gerekend werd en deelde daarom veel duimen en pepernoten uit!

Waarom was dit nu zo’n bijzondere bezoek? Binnenkort beginnen de groepen 3 en 4 van de Valentijnschool met een nieuw project. Dit heet “Rekenen Op West” (omdat de Valentijn nu eenmaal in Rotterdam-West ligt). Het is de bedoeling dat er in de toekomst thuis veel rekenspelletjes gespeeld zullen worden. De start van het project voor de kinderen was vanochtend in het gezelschap van Rekenpiet. Binnenkort worden de ouders op school uitgenodigd om te weten wat de bedoeling is. Alle ouders mogen de datum alvast in hun agenda schrijven: dinsdag 17 december.

Klik hier voor meer foto’s