Vrijdag 2 november deed de Valentijnschool mee aan het Nationale schoolontbijt. In het hele land werd er deze week extra aandacht besteed aan het belang van ontbijten. Een goed ontbijt is heel belangrijk om op school prestaties te leveren en belangrijke informatie op te nemen. Het geeft je ook voldoende energie zodat je vrolijker en actiever bent. Het Nationaal schoolontbijt leverde heerlijke ontbijtjes. Er waren broodjes, krentenbollen, brood, gekookte eieren, smeerkaas, stroop, hagelslag, chocomel, yoghurtdrank en nog veel meer!!! De kinderen, maar ook de meesters en juffen hebben gesmuld!

Maar het belangrijkste is, dat we weten dat het heel belangrijk is dat we iedere morgen ontbijten!!   Wil je meer weten over deze actie? Surf dan naar www.schoolontbijt.nl