Wat hebben de kinderen hard gerend! Er zijn heel wat rondjes gelopen op maandag 23 april, door alle kinderen van de Dolfijn en de Valentijnschool!

De peuters hebben rondjes om de zandbak gelopen, de kleuters rondjes op het schoolplein en de kinderen van groep 3 t/m 8 hebben rondjes om de school gelopen. Dat allemaal om geld op te halen voor het goede doel; de Sunday Foundation.

Deze stichting helpt de diamantkinderen in Sierra Leone. Zo hebben ze er al voor gezorgd dat de kinderen uit de diamantmijnen zijn gehaald en nu naar school kunnen.

Van het geld wat deze sponsorloop opbrengt, zal er een waterput aangelegd worden bij de Sunday Foundation Primary school, in een klein dorpje midden in de jungle.

Voor meer informatie www.sundayfoundation.org  De kinderen zullen nu geld gaan ophalen bij hun sponsors en op school inleveren. Bij de hoofdingang kunt u dagelijks zien hoeveel geld er opgehaald is.

Klik hier voor de foto’s