Maandagochtend 5-10 is de Ouder- Kind Academie op een feestelijke manier geopend.
Er waren veel verschillende partijen aanwezig bij deze opening: Wethouder de Jonge, ouders, de leerlingenraad, studenten en docenten van Pabo Thomas More, het CJG, Makerspace, School Sport Vereniging, de Schoolmaatschappelijk werkster. Belangrijk is dat de verschillende partijen samen gaan werken en dat de puzzel compleet raakt! Namens iedere partij werd er een puzzelstuk neergelegd en een wens uitgesproken.
Woensdag horen we of we subsidie zullen ontvangen op dit project. Hou het brieffie, de site en het nieuws vanuit de Ouderkamer in de gaten om op de hoogte te blijven over de ontwikkelingen rondom de Ouder- Kind Academie.

Klik hier voor meer foto’s