Op woensdag 16 maart heeft de Valentijnschool met vier teams deelgenomen aan het schoolvoetbaltoernooi op sportpark Vreelust.

Onder de bezielende leiding van juf Estelle, juf Manon, juf Debbie, meester Wouter en meester Bert, werd er gestreden om een plek in de halve finales.

De teams met kinderen uit de groepen 5 en 6, speelden een aantal wedstrijden in hun eigen poule. Tot onze grote vreugde hebben de kinderen van de Valentijnschool laten zien dat ze op een zeer sportieve manier strijd kunnen leveren met hun tegenstanders. Complimenten daarvoor! Iedereen heeft zich super ingezet en er alles aan gedaan om te winnen.

Uiteindelijk hebben twee van de Valentijnteams de halve finales bereikt! In de strijd om het kampioenschap zijn we nog vertegenwoordigd met zowel een jongens- als een meidenteam!

Heel veel succes op woensdag 6 april, de dag van de halve finales!
Klik hier voor meer foto’s