De Week van de Lentekriebels is begonnen!

Dit is een landelijke projectweek en heeft als doel om kinderen van groep 1 t/m 8 te ondersteunen bij hun relationele en seksuele ontwikkeling en te leren verantwoorde keuzes te maken. De invloed van andere bronnen zoals sociale media nemen toe. Kinderen hebben juist recht op betrouwbare informatie.

De lente is een prachtige aanleiding om met kinderen te praten over nieuw leven, gevoelens, vriendschap, verliefdheid, omgangsregels, relaties en seksualiteit.

Deze week worden er lessen gegeven in alle groepen, rekening houdend met de ontwikkeling van het kind. In ons aanbod hebben wij respect voor de verschillende culturen binnen onze school. Het zou erg fijn zijn als u thuis ook met uw kind over dit onderwerp praat.

Klik hier voor meer foto’s