Beste ouders, verzorgers

Op 31 maart is besloten dat de scholen gesloten blijven tot en met de mei vakantie. De RVKO volgt zoals steeds overheidsmaatregelen op.
Dit betekent dat de scholen van de RVKO door zullen gaan met onderwijs op afstand. In de afgelopen week hebben onze leerlingen, ouders en leerkrachten laten zien wat ze in huis hebben: creativiteit, toewijding en wendbaarheid. Iedereen heeft er vanuit zijn kennis, ervaring en mogelijkheden voor gezorgd dat het onderwijs door kan gaan. Ook de komende tijd zetten we met elkaar onze schouders er weer onder.
We werken er hard aan om te zorgen dat zoveel mogelijk kinderen toegang hebben tot digitale middelen. We doen er alles aan om goed en zorgvuldig contact te houden met onze leerlingen.
Als er iets verandert in de manier van werken op de school van uw kind, dan hoort u dat van de directeur van deze school of van de leerkracht van uw kind. U ontvangt 3 april een bericht vanuit school m.b.t. de komende weken.
De opvang voor kinderen van ouders in vitale beroepen zal op de schooldagen, zonder tegenbericht, verder gaan zoals dat nu loopt.
We wensen u gezondheid en sterkte in deze bijzondere tijd.

Ton Groot Zwaaftink en Lia Zwaan
College van bestuur RVKO