Onze jongens van groep 6 hebben vanmiddag hard gestreden op de voetbalvelden van Vreelust. Als eerste trachtten ze de Kralingeschool te verslaan. Helaas kwamen er na het eerste doelpunt van onze jongens nog twee treffers van de tegenstanders. Na een korte rust met reflectie op de eerste wedstrijd was het gevecht met Spectrum aan de beurt. De 2-4-1 opstelling had bracht ons eerst op verlies. Daarna werd er vlak voor tijd een mooie gelijkmaker gemaakt! Als laatste wedstrijd in de poule stond ons de gevreesde Dalton Margriet school te wachten. Zij hadden nog geen enkele wedstrijd verloren. Tussen de supporters van groep 6 waren inmiddels ook Juf Debbie en Juf Karin geschaard. Na het fluitsignaal van de scheids werd er snel 1-0 gescoord. De spanning steeg. De daltons speelde sneller en feller tot de gelijkmaker kwam. Onze jongens speelden over de flanken naar het strafschopgebied om weer op voor sprong te komen. De wel verdiende 2-1 gaf ons team nog enkele kansen die de keeper helaas stopte.

Na de puntentelling door de wedstrijdcommissie is de Valentijnschool op de 2e plaats terecht gekomen. Nu mogen ze opnieuw voor de Valentijnschool uitkomen op 25 april 2012 in de finale . U komt toch ook kijken?!

Coach John en verzorgster Roos

Klik hier voor enkele foto’s